§1. Definicje
Pojęcia pisane wielką literą w niniejszym Regulaminie będą miały następujące znaczenie:
  1. Administrator – spółka Impakt S.A. z siedzibą w Mosinie, przy ul. Stanisława Lema 16, 62-050 Mosina, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sądu Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem KRS 0000585900, posiadająca NIP 7831720485 oraz REGON 360441981 z kapitałem zakładowym 60 761 002,00 zł, e-mail: [email protected].
  2. Partner – Przedsiębiorca prowadzący współpracę z Administratorem, posiadający konto na Stronie Internetowej.
  3. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca ze Strony Internetowej.
  4. Integracja z API – usługa polegająca na możliwości zintegrowania przez Partnera swojej oferty przez XML CSV i Rest API w celu pobrania opisów html, specyfikacji produktów oraz kategorii ze Strony Internetowej,
  5. Konfigurator szaf – usługa polegająca na możliwości dobierania przez Partnera do wybranego przez siebie modelu szafy rack odpowiednich akcesorii z różnych grup produktowych i następnie zapisania takiego projektu z opcjonalną możliwość wypełnienia formularza informacyjnego.
  6. Newsroom – usług polegająca na dostarczaniu Partnerowi tematycznych treści, w szczególności artykułów, grafik etc.
  7. Towar – produkty producenta Lanberg prezentowane na Stronie Internetowej.
  8. Strona Internetowa - serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem https://lanberg.eu.
  9. Przegląd dystrybutorów – usługa polegająca na możliwości przeglądania przez Partnera dystrybutorów Towarów.
§ 2. Postanowienia ogólne
  1. Strona Internetowa prowadzona jest przez Administratora. Na Stronie Internetowej Administrator umożliwia Użytkownikom m.in. zapoznanie się z prezentowanymi Towarami czy też skorzystanie z usługi Konfiguratora Szaf lub z usługi Przeglądu dystrybutorów (wyłącznie dla zarejestrowanych Partnerów).
  2. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa prawa i obowiązki Partnerów oraz Użytkowników w związku z korzystaniem ze strony internetowej, w tym określa warunki i zasady założenia konta przez Partnera;
  3. Administrator, Użytkownik oraz Partner zobowiązani są do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  4. Wygląd i zawartość Strony Internetowej stanowią własność Administratora i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  5. Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, Użytkownik oraz Partner wyrażają zgodę na związanie postanowieniami Regulaminu.
  6. Administrator niniejszym informuje, iż z korzystaniem przez Partnera/Użytkownika ze Strony Internetowej, związane są – analogicznie jak w przypadku wszelkich tego typu usług świadczonych drogą elektroniczną - w szczególności następujące, potencjalne zagrożenia:
    1. otrzymywanie niezamówionej informacji handlowej (tzw. spam),
    2. możliwość działania złośliwego oprogramowania, w tym w szczególności, lecz nie wyłącznie wirusów komputerowych,
    3. możliwość łamania zabezpieczeń w celu uzyskania osobistych i poufnych informacji,
    4. możliwość niedozwolonego podsłuchu polegającego na wykorzystaniu programu komputerowego,
    5. możliwość instalacji oprogramowania szpiegującego działania Partner/Użytkownika w sieci Internet bez wiedzy i zgody Partnera/Użytkownika,
    6. naruszanie autorskich praw majątkowych poprzez ich nieuprawnione kopiowanie i wykorzystanie bez zgody i wiedzy podmiotu uprawnionego.
  7. Administrator identyfikuje zagrożenia, o których mowa w ust. 6 powyżej, jako potencjalne, informując przy tym Partnerów/Użytkowników o możliwości ich zaistnienia, pomimo dołożenia przez Administratora staranności w zabezpieczeniu jego systemów informatycznych przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
  8. Administrator nie odpowiada za zakłócenia w działaniu Strony Internetowej jak również za niemożliwość uzyskania dostępu do Strony Internetowej spowodowane przez przyczyny niezależne od Administratora, w tym między innymi:
    1. awarie techniczne sprzętu serwerowego używanego do obsługi Strony Internetowej lub którychkolwiek jej elementów;
    2. zdarzenia o charakterze siły wyższej, przez którą należy rozumieć niezależne od woli Administratora i Partnera/Użytkownika zdarzenia, których wystąpienia i skutków nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają lub w sposób istotny utrudniają korzystanie ze Strony Internetowej, takie jak wojny, pożary, epidemie, zamieszki, powszechne awarie systemów komputerowych lub sieciowych, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe etc.;
    3. działanie osób trzecich, w szczególności choć nie wyłącznie w postaci ataków hakerskich na Stronę Internetową;
    4. nieprawidłowe działanie serwisów i systemów należących do osób trzecich, z którymi Strona Internetowa się komunikuje lub integruje w tym w szczególności, choć nie wyłącznie serwery mailowe i serwery na których przechowywane są dane.
§ 3. Warunki korzystania ze Strony Internetowej
  1. Partner oraz Użytkownik zobowiązani są w szczególności do:
    1. korzystania ze strony internetowej w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    2. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, niezgodnych z dobrymi obyczajami ani powszechnie uważanych za obelżywe,
    3. korzystania ze strony internetowej w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
    4. korzystania ze strony internetowej w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników/Partnerów oraz dla Administratora, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności), praw własności intelektualnej i wszelkich przysługujących im praw,
    5. korzystania ze strony internetowej z wszelkich treści zamieszczonych w ramach strony internetowej jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
  2. Korzystanie ze Strony Internetowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Partner oraz Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. przeglądarka internetowa: Microsoft Edge, Firefox, Opera, Google Chrome w wersji aktualnej i wspieranej przez ich dostawcę lub inna przeglądarka internetowa obsługująca technologie HTML5, CSS3 oraz JavaScript;
    2. dostępu do sieci Internet według standardowych stawek stosowanych i naliczanych przez operatora telekomunikacyjnego Użytkownika/Partnera.
    Korzystanie z niektórych usług za pośrednictwem Strony Internetowej wymaga nadto posiadania poczty elektronicznej.
  3. Instalacja oprogramowania niezbędnego do spełnienia wymagań technicznych, o których mowa powyżej, następuje na odpowiedzialność i ryzyko Użytkownika/Partnera.
  4. Warunkiem korzystania ze Strony Internetowej jest zapoznanie się z treścią oraz akceptacja Regulaminu.
§ 4. Założenie oraz dezaktywacja konta Partnera
  1. Aby zostać Partnerem i założyć konto należy wypełnić pola do wypełnienia w formularzu zgłoszenia, w tym w szczególności:
    • Imię;
    • Nazwisko;
    • Stanowisko;
    • Firma;
    • Rodzaj działalności;
    • NIP– weryfikację NIPu będą przeprowadzać Administratorzy przy potwierdzaniu rejestracji;
    • Adres e-mail;
    • Kraj;
  2. Po wypełnieniu formularza przez Partnera zgłoszenie jest ręcznie weryfikowane przez Administratora, który ma opcję potwierdzenia lub odrzucenia rejestracji.
  3. Partner otrzymuje mailowo informacji o decyzji Administratora. W przypadku potwierdzenia rejestracji Partnera, jego konto zostaje aktywowane.
  4. Partner może założyć jedno konto firmowe, przy czym istnieje możliwość tworzenia dodatkowych kont podporządkowanych pod konto Partnera.
  5. Pierwsza osoba zgłaszająca firmę jako Partner będzie stawała się administratorem użytkowników. Administrator Partnerów będzie mógł nadać uprawnienia do zarządzania użytkownikami innym użytkownikom w swojej firmie oraz dezaktywować ich konta. Ponadto Administratorzy strony będą też mieli taką możliwość.
  6. Po 6 miesiącach od momentu ostatniego logowania się do Panelu Partnera, konto zostanie zablokowane. Aby je odblokować, będzie trzeba przejść weryfikacje, czyli potwierdzić link w wiadomości mailowej, która zostanie wysłana podczas pierwszego logowania po 6 miesiącach.
  7. W ramach usługi prowadzenia konta, Administrator umożliwia Partnerowi bieżący, zabezpieczony ustanowionym hasłem i loginem, dostęp do danych Partnera oraz ich edycję, a także śledzenie wysłanych projektów.
  8. Partner może w każdym czasie, nieodpłatnie zażądać usunięcia konta poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Administratorowi w ramach konta bądź pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Administratora.
  9. Administrator usunie konto w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, o którym mowa w ust. 8 powyżej.
  10. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
§ 5. Uprawnienia Partnera
  1. Partner ma możliwość dostępu do FAQ, chatboxa i bezpośredniego kontaktu z opiekunem ze strony Administratora.
  2. Za pośrednictwem Strony Internetowej Administrator umożliwia Partnerowi w szczególności nieodpłatne korzystanie z następujących usług:
    1. zapisywanie projektów stworzonych w ramach Konfiguratora Szaf,
    2. Newsroom.
§ 6 Zakup na stronie internetowej
  1. Administrator nie prowadzi za pośrednictwem Strony Internetowej sprzedaży Towarów.
  2. Użytkownik w celu zakupu Towaru może przejść na stronę internetową (i) https://etrade.pl/.; (ii) najbliższego oficjalnego dystrybutora marki Lanberg (opcja dostępna dla zarejestrowanych Partnerów po zalogowaniu); lub (iii) najbliższego punku odprzedaży z listy prowadzonej przez Administratora (opcja dostępna dla każdego Użytkownika w zakładce „gdzie kupić”).
§ 7. Dane osobowe
Zasady przetwarzania danych osobowych Partnerów/Użytkowników przez Administratora opisane zostały w Polityce prywatności dostępnej na Stronie Internetowej. Informacje na temat polityki Administratora w zakresie plików cookies zawarte są w Polityce cookies dostępnej na Stronie Internetowej.
§8. Reklamacje, rozwiązywanie sporów i postanowienia końcowe
  1. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne związane ze świadczeniem usług świadczonych przez Administratora drogą elektroniczną należy składać drogą elektroniczną na adres Administratora wskazany w niniejszym Regulaminie. Administrator udzieli odpowiedzi na zgłoszenie niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania, drogą elektroniczną na adres e-mail, z którego zgłoszenie zostało wysłane, chyba że przepisy prawa powszechnie obowiązującego w danym przypadku przewidują termin krótszy
  2. Ewentualne spory powstałe między Partnerem/Użytkownikiem, a Administratorem, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Administratora.
  3. Umowy zawierane z Administratorem podlegają prawu polskiemu i zgodnie z nim powinny być interpretowane.
  4. Partnerzy/Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego w stopce strony głównej oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  5. Administrator zachowuje prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
  6. Żadne postanowienia niniejszego Regulaminu nie powinny być interpretowane w sposób sprzeczny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Załącznikiem do regulaminu jest wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zapisz się do naszej listy mailingowej aby być na bieżąco
4 produkt do porównania produkty do porównania produktów do porównania
Porównaj Wyczyść
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?
Dostosowujemy się do Ciebie
Używamy ciasteczek, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna i działa niezawodnie.

Ustawienia ciasteczek

Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić. Zawsze możesz zmienić swój wybór na stronie ciasteczek.
Ciasteczka, dzięki którym działa strona
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Danych z tych ciasteczek używamy, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i wykrywać ewentualne błędy na naszej stronie.
Zgoda na przechowywanie danych dotyczących reklam
Pozwól na przechowywanie danych dotyczących reklam, co umożliwia personalizację i optymalizację wyświetlanych reklam w zgodzie z Twoimi preferencjami.
Zgoda na wykorzystanie danych użytkownika w celach reklamowych
Umożliwia wykorzystanie danych użytkownika do celów reklamowych, co pozwala na lepsze dopasowanie reklam do indywidualnych preferencji i zachowań użytkownika.
Zgoda na personalizację reklam
Pozwól na personalizację reklam na podstawie informacji o Twoich zainteresowaniach i zachowaniach, co prowadzi do bardziej odpowiednich i skutecznych reklam.
Zgoda na przechowywanie danych analitycznych
Pozwól na przechowywanie danych analitycznych w celu śledzenia i analizowania ruchu na stronie internetowej, co pomaga w zrozumieniu zachowań użytkowników i doskonaleniu doświadczenia online.
Zgoda na przechowywanie danych funkcjonalnych
Umożliwia przechowywanie danych funkcjonalnych, które są niezbędne do zapewnienia pełnej funkcjonalności strony internetowej, takiej jak preferencje użytkownika czy ustawienia językowe.
Zgoda na przechowywanie danych do personalizacji
Pozwól na przechowywanie danych służących do personalizacji treści i doświadczenia użytkownika na stronie internetowej, co pozwala na lepsze dopasowanie zawartości do indywidualnych preferencji.
Zgoda na przechowywanie danych bezpieczeństwa
Umożliwia przechowywanie danych służących do zapewnienia bezpieczeństwa witryny internetowej, co pomaga w identyfikowaniu i zapobieganiu próbom naruszenia bezpieczeństwa oraz ochronie poufności danych użytkowników.